3 افزونه کروم که هر طراح سایتی به آن نیاز دارد

  • admin
  • نوامبر 1, 2022
  • online at this post : 9

افزونه کروم یکی از ابزارهایی است که طراحان سایت از آن استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه در روزگار کنونی تبلیغات در فضای مجازی روز به روز بیشتر می‌شود طراحان سایت برای طراحی استوری و پست و … به این ابزارها نیاز دارند.

طراحان گرافیکی با استفاده از آنها می‌توانند سخت‌ترین طرح‌ها را آماده کنند و کار آنها با این افزونه‌ها راحت شده است. ما در مطلب امروز قصد داریم اطلاعات بیشتری در این مورد به شما ارائه کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

3 افزونه پرکاربرد کروم

معرفی سه افزونه کروم

افزونه‌های فراوانی برای طراحان سایت موجود است که ما قصد داریم به معرفی سه مورد از آنها بپردازیم که عبارتند از:

بهترین گزینه برای طراحان گرافیکی افزونه ColorZilla است. این افزونه را می‌توان علاوه بر اینکه در مرورگر گوگل کروم استفاده کرد در مرورگر فایرفاکس هم کاربرد دارد؛ به همین دلیل این افز‌ونه طرفداران زیادی دارد. همه ما در فضای وب طرح و رنگی را دیده‌ایم و می‌خواهیم کد آن را فورا پیدا کنیم. برای پیدا کردن کد آن می‌توانیم از این افزونه کمک بگیریم.

افزونه پرکاربرد کروم color zilla

این افزونه کروم از معروف‌ترین افزونه‌ها بوده که از سیستم Auto Copy برای کپی خودکار استفاده می‌کند؛ همچنین به ما کمک می‌کند تا بتوانیم رنگ‌های گرادینت را ترکیب کنیم و کد CSS را بگیریم. از مزایای دیگر این افزونه پشتیبانی از دو استاندارد Hex و RGB است.

مزیت دیگر آن این است که این خدمات را به صورت رایگان به کاربران می‌دهد. این افزونه می‌تواند قسمتی که به دنبال کد رنگ آن هستیم را بزرگ‌نمایی کند. به این ترتیب خیلی راحت آن قسمت را بزرگ‌نمایی کرده و محل مورد نظر را انتخاب می‌کنیم.

افزونه پرکاربرد کروم fontiran

  • افزونه Fontiran Font Changer

این افزونه کروم یکی دیگر از افزونه‌های گوگل کروم است که طراحان گرافیکی از آن استفاده می‌کنند. طراحان و کاربران مختلف دوست دارند سایت‌های مختلف را در فونت‌های دلخواه ببینند. با کمک این افزونه می‌توانیم فونت هر سایتی را که بخواهیم به فونت مورد نظر تغییر دهیم.

در این افزونه فونت‌های خاصی همچون ایران سنس، ایران یکان و … به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد به همین دلیل با نصب آن نیاز نیست برای دانلود فونت‌های مختلف هزینه کنیم.

افزونه پرکاربرد کروم web paint

افزونه کروم دیگری که خیلی برای کاربران جذاب است افزونه Web Paint بوده که به ما این امکان را می‌دهد در هر وب‌سایتی هر نقاشی را که دوست داشته باشیم ترسیم و رنگ‌آمیزی کرده و سپس آن را چاپ کنیم.

می‌توانیم با کمک این افزونه قسمتی از متن وب‌سایت را هایلایت کنیم؛ همچنین با استفاده از این افزونه قادر خواهیم بود از ابزارهای نقاشی مانند قلم مو، سطل رنگ، پاک کن و… بهره بگیریم.

با کمک آن می‌توانیم در ضخامت خطوط و … تغییر ایجاد کنیم و اگر اشکالی در هنگام رسم کردن خطوط و … وجود داشت اشکالات را با پاک کن آن اصلاح کنیم.

برای داشتن سایتی استاندارد و قوی شما به سئو بالا و در نتیجه سئوکار قوی احتیاج دارین، اگر از اهمیت سئو با خبر نیستین مقاله سئو چیست را حتما مطالعه کنید، تیم تخصصی گروه الیتیست با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن پیج شما را بهینه سازی می کنند تا در هر زمینه ای که هستید جزو اولین صفحات سرچ گوگل قرار بگیرید تا نتیجه مطلوبی در کسب و کار خود رقم بزنید.

که این امر باعث بالا رفتن فروش شما و تقویت کسب و کارتان می شود، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

طراحان وب‌سایت‌ها برای کارهای طراحی خود نیاز به افزونه‌هایی دارند تا بتوانند کار خود را راحت‌تر انجام دهند. افزونه کروم که مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار متنوع هستند و از افزونه‌های پرکاربردی به شمار می‌روند که طراحان استفاده می‌کنند.