سئو چیست؟ | به زبان ساده

  • admin
  • نوامبر 1, 2022
  • online at this post : 10

حتما شماهم در دنیای وب نام سئو را به مراتب شنیده اید و از اهمیت آن اطلاع دارید، اگر میخواهید بدانید سئو چیست و چه تاثیری در سایت شما دارد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به ساده ترین زبان ممکن به شما بگوییم سئو چیست و برای سایتتان تا چه اندازه حائز اهمیت است.

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد، به زبان ساده سئو شامل مجموعه کارها و فرایند هایی است که باعث بالا رفتن رتبه سایت شما می شود و نرخ تعامل با کاربر را افزایش می دهد.

سئو SEO

سئو چه تاثیری بر سایت شما دارد؟

SEO مجموعه ای از فرآیندهایی است که در طراحی و کدنویسی، تدوین استراتژی محتوایی، لینک سازی داخلی و خارجی، تولید محتوا و … انجام می دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل داشته باشیم، که این امر خود موجب افزایش نرخ تعامل کاربر و در نتیجه آن افزایش فروش شماست.

بنابر این سئو تنها راه درست و قابل اطمینان است که باعث میشود سایت شما رشد کند و کاربران بشتری را جدب کند، هر چه سئو یک سایت قوی تر باشد شانس بیشتری دارد تا به صفحه ی اول گوگل راه پیدا کند.

سئو SEO

گوگل ادز یا تبلیغات در گوگل چیست؟

شما می توانید با پرداخت هزینه در گوگل تبلیغ کنید و دیده شوید به این معنا که سایت شما از طریق گوگل ادز بیشتر دیده میشود و به صفحات اول در گوگل تغییر مکان پیدا می کند که باعث افزایش بازدید سایتتان میشود و هیچ گونه ارتباطی با سئو سایت ندارد، اما دارای معایبی است که در ادامه خواهیم گفت.

تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟

تا به اینجا فهمیدیم سئو چیست، اما ممکن است به نظر عالی بیاید که با پرداخت مبلغ مشخصی سایت شما در جستجوی گوگل بالا بیاید، اما برای یک دوره کوتاه شما در جستجوی گوگل بالا هستید و دوباره به حالت اول بازخواهید گشت و این کار هیچ کمکی به سئو سایت شما نمی کند.

شما برای اینکه بتوانید یک سایت خوب و حرفه ای داشته باشید لازم است سئو مناسبی برای بلند مدت خود داشته، و راه هایی مانند تبلیغات در گوگل همگی راه های موقتی و کوتاه مدت است، که فقط به صورت موقت سایت شما را بالا می آورد.

اهمیت انتخاب تیم متخصص

حال که فهمیدیم سئو چیست و چه تاثیری بر سایت شما دارد و از میزان اهمیت آن با خبر شدید، باید بدانید همکاری با تیم های غیر حرفه ای و نابلد می تواند باعث آسیب رسیدن به سایت شما شود و نه تنها رتبه سایت را پایین میاورد بلکه در بعضی موارد قابل جبران نمی باشد و شما مجبور به ساخت یک سایت جدید می شوید.

پس باید در انتخاب یک تیم متخصص و حرفه ای دقت لازم را به عمل بیاورید، تیم تخصصی گروه الیتیست یکی از تیم هایی است که می تواند در رساندن سایت شما به هدف مورد نظرتان یاریتان کند، برای همکاری با ما و جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

با ما سایتی حرفه ای بی نقص و کارآمد داشته باشید.